Testimoni Penyakit Kencing Manis,Paru-paru Berair,Semput - Testimoni Jus Walit

Posted by admin

“Saya Hj. Othman Bin Hj. Abdullah, berumur 74 tahun, Peneroka Felda Mempaga Bentong. Saya menghidap penyakit kencing manis, paru-paru berair, semput. Penyakit kencing manis saya sangat teruk hampir tidak dapat diselamatkan kedua belah kaki saya (50/50) kata doktor. Namun saya tak pernah berputus asa. Alhamdulillah, akhirnya saya berjumpa dengan produk DNA Energy yang hebat ini. Saya minum hanya 2 tudung aje, masalah kencing manis saya beransur pulih. Saya telah menggunakan 6 set produk ini selama 2 bulan, dan sekarang kaki saya dah sembuh serta mampu berjalan semula. Syukur kepada ALLAH SWT..

Terima kasih kepada syarikat DNA Network khususnya CEO sendiri yag sudi ziarah ke rumah saya.”

Haji Othman
Felda Mempaga 1, Bentong


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Powered By Blogger Widgets